TRENUTEK MIRU.

Pogoji poslovanja

  • Chaya.si je spletna trgovina, katera ima sedež na Vojkovi cesti 9, v Ljubljani.
    Ukvarja se z prodajo ekoloških čajev, čajnih izdelkov, ter čajnih pripomočkov.

    Spletna trgovina chaya.si je namenjena prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini chaya.si . Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine chaya.si sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in ostali zakonodaji, ki ureja e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.

    Z uporabo spletne trgovine chaya.si se strinjate z vsemi pogoji, navedenimi v vseh sledečih točkah pogojev poslovanja.

  • Za nakup v spletni trgovini, registracija ni obvezna. Pri zaključku naročila, je potrebno vnesti le podatke, kateri so potrebni za sprejem in dostavo naročila.

  • Chaya bo strankam zagotovila naslednje podatke:

    a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    c) značilnosti blaga
    d) dostopnost izdelkov
    e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
    g) način plačila in dostave,
    h) časovno veljavnost ponudbe

  • Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.

    Ko kupec izbere željeni izdelek (pri čajih tudi gramaturo), klikne na gumb “DODAJ V KOŠARICO”. V Košarici, lahko stranka spremlja, že dodane artikle.

    Po izbranih izdelkih, stranka klikne “ZAKLJUČEK NAKUPA”, kjer se nahaja predogled izdelkov v košarici. Če ima kupec kupon, ga lahko vpiše v tem koraku.

    Po pregledu vsebine košarice stranka označi nadaljuj na zaključek nakupa in izpolni obvezne podatke:
    1) Podatki za račun (ime, priimek oz. ime podjetja, naslov oz. sedež, telefonska ali mobilna številka in elektronska pošta.) in izpolni, če je prejemnik na drugem naslovu kot plačnik.
    2) Stranka izbere dostavo in način plačila.
    3) Stranka še enkrat pregleda celotno košarico in za zaključek naročila klikne na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”. Če si želi spremeniti še kakšen izdelek lahko v vsakem trenutku klikne na razdelek “KOŠARICA”, kjer lahko spreminja količine in odstrani izdelke, ki jih želi odstraniti.

    Naročnik takoj po oddaji naročila prejme elektronsko sporočilo, na e-poštni naslov, ki ga je vpisal ob nakupu, ki vsebuje potrditev prejema naročila ter predračun (če je označil plačilo po predračunu), ki ga lahko plača v 1 do 5 dneh (v primeru plačila po predračunu). Po plačilu predračuna ponudnik v primernem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje.

    Naročnik poleg naročenega izdelka prejme tudi originalen račun, kot potrdilo o plačilu.

    V kolikor ponudnik ugotovi, da oddanega naročila ne more izvesti, mora o tem pravočasno obvestiti naročnika (preko elektronske pošte ali telefona).

    Kupoprodajna pogodba med Chayo in kupcem je v spletni trgovini chaya.si sklenjena v trenutku, ko Chaya kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Chayo kot za kupca.

    Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku Chaye.

    Preklic naročila

    Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov ali na telefonsko številko 040 322 336. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena.

  • Kuponi oz. kode za popust prinašajo različne ugodnosti pri nakupu. Vsak kupon je vedno časovno omejen, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer je neveljaven.

    Uporaba kupona:

    – Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico.
    – V košarici v okence ”koda ugodnosti”, poleg gumba “UPORABI KUPON” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”UPORABI KUPON”.
    – Za en nakup je možno uveljaviti le en kupon.
    – Ko vpišete kodo kupona, se popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

  • Naročnik lahko izdelke plača na enega izmed sledečih načinov:

    Plačilo po predračunu (UPN nalog): ko naročnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme predračun, kjer so vsi podatki za plačilo na račun podjetja Jure Repanšek s.p., poslovno svetovanje.

    Plačilo po povzetju: ko naročnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme obvestilo, kjer so izpisani vsi podatki o naročilu. Ponudnik naročilo ustrezno zapakira in preda dostavni službi (Pošta Slovenije ali GLS), paket pa označi z “odkupnino”. Plačilo naročnik izvrši ob dostavi na izbrani naslov, z gotovino ali plačilnimi karticami, dostavni službi. Dodatno se zaračuna stroške 1 EUR na paket.

    Paypal: S Paypalom na račun podjetja Jure Repanšek s.p., poslovno svetovanje.

    Plačilne kartice: S plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, Amex, Diners, Maestro, preko platforme podjetja Stripe.

    Chaya po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun skupaj z naročenimi izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta:

    POŠTA SLOVENIJE d.o.o.
    GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o.

    Pošiljka ponavadi prispe že en dan po odpošiljanju. Uradni rok dostave, za katerega je zavezana Pošta Slovenije, je 3 dni. V primeru, da paketa kupec ne prejme v 4-ih delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte chaya@chaya.si ali na telefonsko številko 040 322 336.
    Stroški dostave in pakiranja v Sloveniji pri nakupu pod 40,00€ znašajo 3,20€. Stroški dostave pri nakupu nad 40,00€ pa so brezplačni.
    Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

    Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 2-4  delovnih dni od dneva naročila oz. prejema plačila na naš račun (v primeru plačila po predračunu). Če naročenih artiklov ni na zalogi, bo ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvestil naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

    V primeru posebnih zahtev in želja glede dostave lahko svoje želje posredujete na elektronski naslov chaya@scetka.si.

    Pri plačilu po povzetju ponudnik pošiljko odpošlje priporočeno z odkupno vrednostjo. Plačilo kupnine in stroškov pošiljanja je ob prevzemu pošiljke na pošti ali pri poštnem uslužbencu na kupčevem domu. Strošek izbire plačila po povzetju je 1 EUR na paket in je enotnen, ne glede na vrednost in velikost paketa.

    V primeru, če naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in sprožiti postopek reklamacije.

    Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov spletne trgovine scetka.si.

    Stroške dostave nakupov z vrednostjo 40,00 EUR in več krije ponudnik.

  • Cene, objavljene v evrih, na spletni strani scetka.si veljajo v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV (22%).. Ponudba velja do odprodaje zalog.

    Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

    Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave. Strošek dostave je enoten in znaša 3,20 EUR. Nakupi v vrednosti 40,00 EUR in več so kupcem dostavljeni brezplačno.

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na chaya@chaya.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od nakupa čajev ni mogoč. Stroški vrnitve so na strani kupca.
    Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Vojkova cesta 9, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
    Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
    Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen kupon oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu
    prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar
    kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
    Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
    Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

  • Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke, ki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, predračunov, računov, izdelkov, informativnega gradiva in obvestil o stanju naročila ter jih ne bo posredoval tretji osebi.

    Podatke o naročilu bo ponudnik posredoval le v primeru izbire načina plačila, ki zahteva posredovanje podatkov o naročilu in naročniku, a izključno ponudniku storitve izbranega načina plačila, ki ima sklenjeno veljavno pogodbo s podjetjem Jure Repanšek s.p., poslovno svetovanje.

  • Chaya se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 in za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikom, ki so se registrirali ali opravili nakup: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča. Chaya, navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabniki oziroma kupci.

    Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

  • Ponudnik se zavezuje, da bo zagotavljal ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani. V kolikor se zgodi, da se lastnosti artiklov, njihova cena, čas dobave ali količina zaloge spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe spremeniti podatkov, kupca pravočasno obvesti o teh spremembah in mu omogoči preklic naročila oz. naročilo drugega izdelka.

  • Stranki bosta skušali vse spore reševati sporazumno.

    Chaya, katere lastnik je Jure Repanšek s.p., poslovno svetovanje, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Chaya.si, kot ponudnik blaga, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  • Dolgi naziv PRS:
    Poslovno svetovanje, Repanšek Jure s.p.
    Vojkova cesta 9, 1000 Ljubljana
     
    Številka vpisa v register:
    0319-81-20160810-002506
    AJPES, izpostava Ljubljana
     
    Davčna številka:
    95555838
     
    Matična:
    7128673000
     
    Zavezanec za DDV:
    Ne
     
    TRR: IBAN SI56 6000 0000 0679 459 (LON d.d., Kranj)
     
    Email: chaya@chaya.si

Piškotki

  • Spletna stran chaya.si (e-poštna sporočila, spletne storitve, oglaševanje in interaktivne aplikacije za optimizacijo storitev itd.) uporablja piškotke.

    S piškotki vas osebno ne identificiramo. Uporabljamo jih samo za boljše delovanje spletišča.

    Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate, da spletno mesto chaya.si nastavi piškotke na vaši napravi.

  • Piškotki so manjše besedilne datoteke, običajno iz črk in številk, katere obiskano spletno mesto shrani v napravo (računalnik, mobilnik, tablica itd.) z namenom prepoznavanja teh naprav. Shranjevanje piškotkov je pod nadzorom brskalnika – glejte spodaj: nadzor nad piškotki.

  • Glavni namen piškotka je, da našemu spletnemu strežniku omogoči, da uporabniku predstavi prilagojene spletne strani, ki omogočajo, da je doživetje ob obisku naše spletne strani bolj osebno in da se bolje odziva na posamezne uporabnikove potrebe. Interakcija med uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je uporabniku ob ponovnem obisku prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je tako bolj učinkovito in prijetno.

  • Piškotki so pomembno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogi za uporabo piškotkov izhajajo iz njihovih lastnosti, ena izmed njih je shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani), piškotki pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. S pomočjo piškotkov lahko upravljavec spletne strani oceni učinkovitost zasnove svoje spletne strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo tretji uporabnikom na njegovi spletni strani.

  • Ime piškotkaNamen uporabe Podjetje


    PHPSESSID

    __atrfs

    __atuvc

    __atuvs

    _ga
    _gat


    funkcionalnost

    funkcionalnost

    funkcionalnost

    funkcionalnost

    Statistika ogledov spletne strani


     

     

     


    Add This

    Add This

    Add This

    Google Analytics

  • Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Podrobnejša navodila so predstavljena v nadaljevanju.

    Google Chrome

    1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.

    2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«.

    3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«.

    Microsoft Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0

    1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«.

    2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku.

    3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov.

    Mozilla Firefox

    1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«. >

    2. Nato izberite ikono »Zasebnost«. >

    3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«.

    Safari

    1. Kliknite ikono zobnika na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

    2. Kliknite »Zasebnost«, nato označite možnost »Onemogoči uporabo piškotkov tretjih oseb in oglaševalnih piškotkov«.

    3. Kliknite »Shrani«.

    Kako upravljati piškotke na računalniku Mac

    Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

    Microsoft Internet Explorer 5.0 on OSX

    1. Kliknite »Explorer« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

    2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Prejete datoteke«.

    3. Izberite možnost »Nikoli ne vprašaj«.

    Safari on OSX

    1. Kliknite »Safari« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

    2. Kliknite »Zasebnost« in nato »Omogoči uporabo piškotkov«.

    3. Izberite »Samo na obiskanih straneh«.

    Mozilla and Netscape on OSX

    1. Kliknite »Mozilla« ali »Netscape« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

    2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Zasebnost in varnost«.

    3. Izberite »Dovoli piškotke samo za izvorno spletno stran«.

    Opera

    1. Kliknite »Meni« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.

    2. Nato izberite »Možnosti« in zavihek »Napredno«.

    3. Izberite možnost »Omogoči uporabo piškotkov«.

     

    PREBERITE SI VEČ O PIŠKOTKIH

    Če želite vedeti več o piškotkih, obiščite katero od naslednjih strani:

    UPRAVLJAVEC

    To spletno stran upravlja podjetje Repanšek Jure s.p., Chaya

     

Pridruži se svetu
Chaya!

Prvi boste izvedeli za naše nove čajčke, super recepte, odlične ponudbe,
akcije in ostale čudovite novosti iz sveta Chaya.

Košarica Izdelek odstranjen Razveljavi
  • Košarica je prazna.
X